- 6/25/2025
القران الكريم تلاوات
Category
📚
LearningTranscript
00:00الله ومصر يا سلم وبارك على سيدنا محمد وعلى الله وصحبه أجمعين
00:04القصة دي للكاتبة المدعى صحر خالد وكمان الكاتبة المدعى النوش أحمد ويلا بينا نبدأ قصتنا
00:11في بيت متوسط الحال كانوا وقفين رجالة لبسين اسود في السود وراجل كبير في السن كان بيت رجوهم
00:18بلا عليكم ما تاخدوش بنتي دي هي بس اللي هي في الدنيا دي كلها
00:22من اللي قال لكم الكلام ده ان اللي هي في موضوع الهقر وكلام ده بنتي ملاش في أي حاجة دي هابلو الله العظيم
00:28اتكلمت ليلة في الوقت ده
00:30أيوه الله ده أنا حتى معي شهدت معملة أطفال
00:33اتكلم واحد من اللي وقفين
00:35مجنونة هابلة متخلفة هتيجي معانا ينا هتيجي معانا
00:40بنتك مطلوبة من الرئيس الكبير وإحنا ما نقدرش من نفس
00:43هتيجي معانا بزوء اللي هنأخذك بالعافية لو خايف على والدك هتسمعي الكلام يا شاطرة
00:47بس اتلقون بخوف وقامت وقفت عشان تمشي معاهم
00:51انت رحفيني هابلانتي ارجع هنا وانتو محدش يقدر يخب بنتي مني معهم ما حصل
00:56انت فهمين وقلق
00:57قربت ليلة من بابا
00:59ايه ده حقوق انت همخلف راجل هروح اشوفهم عايزين ايه وأرجع لك على طول
01:04لو عتاكوا البيتزاب تحتي لحد ما ارجعها
01:06قالت كده وفعلا مشت معاهم
01:08صحيح ما تخافش من الابلة خاف من خلفتها
01:12البيت مشت معهم بنت المجنونة اجيبها منين انا دلوقتي
01:15رجبوا العربية اللي جاين بيها واختفت في القمح البصر
01:19والدها قاعد حزينة على بنته وبيفكر ازاي انقذها
01:22وقف مكان تاني ليلة كانت وقفة بعد شوية قدام راجل قاعد على كرسي كبير
01:27وهي مزهولة من كل اللي حواليها اتكلم الراجل
01:30خلصي فرجة ها قادر اتكلم دلوقتي
01:33وقولك انا عايزك فيها شطرة ولا لسه باعيز اتفرجي
01:37بصي بقى كابتن شغل بقى الرواية ده
01:39وانك تخطفني وقع بقى في حبك بعدين ما بيمشي معايا
01:43ما كنت تقول من اول ان انت عايزني شغل
01:45وبعدين انا باخد فلوسي قبل شغل اوكاش اه
01:48قرب منها راجلين بسلاح كانوا وقفين وراها
01:51فهيات صدمت وبلعت رقها وبصت اللي قدامها
01:55اه وابو بلاش ماله يعني ما انا بشتعر ببلاش
01:58لواجه اللي اه
01:59قول عايزي وانا تحت امر معاليك باشا
02:02دحك هاشن في الوقت ده
02:04دمك لزاوي يا ليلة
02:06انا عرفت انك هاكر وعايزك بقى عشان اهكر شركة
02:09دي سهلة جدا لو جبت هاكر ابو اتنين جنيه
02:12هيعمل لك اللي انت عايزه
02:13جابني انا ليه بقى
02:14قلنا كذا مرة
02:15انا مش بجي يا جدعي ان غرف الممات الكبيرة
02:18عايزك تهكري شركة
02:20لا اكبر زي ما فيه في العالم
02:21يا لهوي اهرب منين اهرب من تحت الباب
02:24مش هيجي على مايسي
02:25انت بتوظر ياط ولا بتتكلم بجد
02:28مافيا مين يا عناية
02:29ده انا اخري بتجسس على سامير كحكة
02:31اللي في الحارة
02:32تقول لي الجسس على مافيا
02:33حارة معرك يا شيخ
02:34ما انت لو ما عملتش اللي انا عايزه منك
02:36مش هتعيشي
02:37هتلاقى اللي لابتوب
02:38عشان تبدأ شغل
02:39وخلال ساعة بسيطة
02:40لو ما جبتليش كل المعلومات
02:42عن الصفقة اللي عاملها الفترة اللي جاية
02:44صدقيني
02:45هتخسر كتير قوي يا ليلة
02:46انت لسه متعرفش النمل
02:48لما بيوص حاجة بيعمل ايه
02:50قال كده وصبه وخرج
02:51ويوقفة في الوضان وحدها
02:53ومش عارفة تعمل ايه
02:54هزت راسها بيأس
02:55يا مرهاري مافيا
02:57يعني انا يوم ما ادخل في الروية
02:59ادخل مع الشرير
03:00طب افرد روحت
03:01واتجسست على الشرير
03:02وفي الاخرى عمل مني كفتة
03:04يا شبابك اللي هيديها في الهوة ليلة
03:06قالت كده
03:07وراحت قعدت على اللابتوب
03:09وبدأت بص حواليها
03:10وهي مرعوبة
03:11والصدمة بينها على وشها
03:13من المعلومات اللي ظهرت
03:14اول ما بدأت شول
03:15في مكان تاني
03:17كان قعدت فهد على المكتب بتاعه
03:18خبب بغضب
03:20يا هنالي الشركة بتاعتنا بتتعكر
03:22انت تجننت ولا ايه
03:23وبعدين مين الهكر اللي جايبينه
03:24ده اكبر هكر في العالم
03:26ما يدرش يعملوها
03:27مين اللي قدر يعملها
03:28الحارس بلع ريقه
03:30دي بنت كده
03:31بنت عندها 18 سنة
03:32هيدي الهكر الجديد اللي عندهم
03:34ما عرفش ازاي قدرت تعملها
03:35بس احنا شغالين عشان نصلح الموضوع
03:37بقى بنت عندها 18 سنة
03:40تقدر تهكر شركة بتاعتنا
03:41اه شوية باهم
03:42جايز نفسك
03:43وجايزهم معاك
03:44وقاتلي بقى مكان بتدي
03:46عايز اجيبها بنفسي
03:47قال كده ورحالة عربية
03:49وكل الحراص رحوا معاه
03:50كان متعصب جدا
03:51لدرجة ان كل الحراص
03:53اللي كانوا حواليه
03:54كانوا مرعوبين
03:55لانه لما بيكون متعصب
03:56مش بيشوف حواليه
03:57اما عند ليلة
03:58فابتسمت
03:59اخيرا
04:02قدرت ادخل يا عم نمر النمور
04:04تعال بسرعة
04:05انا قدرت ادخلك عالشركة
04:06دخل في الوقت ده يا شم
04:08شركة قال له خرب بيتك
04:10فهد جاء على هنا
04:11ازاي قدر يوصل للمكان
04:13اقابل ليكي
04:14هسيبك بقى عشان يجي يتلك
04:15ونرتح من قرفك
04:16قال كده وهرب هو
04:18والحرص بتهو
04:18وقف البيب عليها
04:20وهي وقفة مصدومة
04:21نموري
04:22تعالى نموري
04:24انا نمر
04:24انت عم النمر
04:25فهد مين اللي جاي
04:28يلت علينا ياضي
04:29يالا اهوي
04:31قال لك كده برعب
04:32وقبل ما تكمل كلامها
04:33كانت ببابي القصر
04:34وزار قدامها فهد
04:35بهيقتون مرعبة
04:37بدأت ترجعها الورا
04:38وهو يقرب منها
04:39اتكلمتها يعلى شكل هياط
04:41طبعا لو قلتلك
04:43يعني ان انا جيت هنا بالغلط
04:44وان انا مش تابعهم والله
04:46وان انا غلبانة
04:47وهابلة جدا
04:48ومعها شهدت معاملة اطفال
04:49مش هتصدقني
04:51صح
04:51انت دخلتي وكري مفيا مزاجك
04:53مش هتطلعي بقى منه يا حلوة
04:55الا بمزاجي انا
04:56استعدي عشان هتقبلي جاحيم الفهد
04:58ايه جدعان حديقت الحيوان
04:59اللي انا دخلت فيها دي
05:00بص يا كدت منكبات
05:01انا مليش في جو الاكشن ده
05:03انا كنت عايشة حياة هادية
05:04ممكن نعيد المشهد من اولو جديد
05:06وترجعني بيتي
05:07انا مش عايزة
05:08مش عايزة ايه
05:10هزت رسها
05:11وربعت ايديها
05:12ما انت لو موتن
05:13كنت عرفت لوحدك
05:14انا مش عايزة ايه
05:15انتي بتغذر ايه روح تانت
05:17عشماوي
05:18تعالي ليهنا بسرعة
05:19ها
05:20عشماوي مين
05:21الله يسترك
05:22انا مش عايزة اموت دلوقتي
05:23بص
05:23طب هو انا يعني
05:25ممكن اتمنى خمس امنيات
05:26قبل ما موت يا هاني
05:27ماينفعش تماوتني كده سيدة
05:28ولا ايه
05:30اما لما ويتك بقى بتجيبنا ولا ايه
05:31بيت
05:32بطالة عبا بقى
05:33انتي الهكر
05:34اللي دخلت على الشركة بتاعتي
05:35ده انا تلعت مشغل بقى معي وانا معرفش
05:37عشان اوزع زيك كده بقطتين
05:39تقدر تدخل الشبكة
05:40وهو منامين على نفسهم
05:41امم عقبا كل القطتين حلوين
05:44متشكلة قوي على الماتح بتاع ساعتك
05:46شفت عشان تعرف ان مش بالشكل
05:48سيبني بقى
05:49اللي هي ربنا يسترك
05:50اللي هي تجيب عيل كتير
05:51وتتليه فيهم
05:52وتسيبك من عالم مفيد اي شيخ
05:54اللي هي يتعمك ما يحرمك
05:55اخراس بقى شيخة
05:57انتي ايه
05:58مصور الكلام وتفتحت
05:59انا اخذك معايا
06:00وبعد كده بقى فقر عم فيك ايه
06:02اصلا فيش حد بيلعب مع الفهد
06:04ويفضل عيش
06:05يعني ايه
06:06يعني انا منت وبتكلم ولا ايه عم انت
06:08تعال هنا
06:09فهد الفهودي
06:10انت ادي حلوة انت
06:11انت
06:12تعال هنا
06:12والله خريب بيقكم
06:14انا عايزة اروح لابوي
06:15قالت كده
06:16بس فهد سابه ومشي
06:18والحراء سحبوها على العربية
06:19وي مش فهم حاجة
06:21كل شوية حد ييجي اخدها
06:22وبايتعمل زيتايها
06:24بين عالم المافيا
06:25وكل ده لانها هقر
06:26على الله حكايتها
06:27في البيت بتاع فهد
06:29كان اقعد على الكرسي
06:30وهي قاعدة على الارض
06:31متكتفة
06:32على فكرة
06:33اللي بتاعمله ده مش جادة عنا
06:35يعني ايه يعني انت تقعد على كرسي
06:37وانا قاعدة على الارض
06:38ايه نحو الانسان
06:39الله
06:39هوري كده الوقت حال انحوك لو ما قفلت شبوك ده
06:42وقلتي لي
06:43ان امرأ اخد منك معلمات ايه
06:44وانتي زي دخلتي اصلا
06:45واقرت الشركة
06:47هقرت مني يا رهي
06:48ايه صلى عن ابي كده في قلبك
06:49ده انا عيلا لسه في الحظانة
06:51يعني انا هقدر هقر شركة
06:53هي دي حاجة اصلا تتصدق
06:54ده انا لسه كنت بقول
06:56لنمر النموري
06:57اني اخر هقر
06:58الواد ساميرك حكا
06:59اللي على الاول الشارع
07:00تقول لي اهقر شركة
07:02وبعدين انت برضو هيبة
07:03وما حدش يقدر يخترك كباشا
07:05يعني انتي ما هقرتش الشركة
07:08وما لكت بتعمل ايه في المكانة اجبتك منه
07:09بتلعب يقولها
07:10اه اعيلا وغلتت
07:12اه والله
07:13عيلا وغلتت
07:14حدي اعصابك انت بس يا وحش
07:15هو انا قدر اعمل حاجة من غير اذنك
07:17ولا حتى اردك علي
07:18بص انا احكي لك على كل حاجة
07:20بس تعتبرني شاهد مالك
07:21وتسيبني بقى
07:22وتروح تمسك ام النمر النمور
07:24هو السبب
07:25يعني النمر هو السبب
07:27اه والله هو السبب
07:28وهو الاكل الجبنة
07:30بطلي بقى استزرافي رح تنط
07:31الله
07:32وينلي جاب سريت التنط دلوقتي
07:34اما اشتمك انا بتنطك بقى
07:35هتزعل
07:36ما هي تنطك
07:37مش احصل انت انت يا رايس
07:38وقف بعصبية
07:39جريستة
07:41هدي اعصابك
07:42ما قلنا عيلة وغلطت
07:43انت ليه بتاخد الكلام على قلبك
07:45انت عارف ايلي بيعصبك كده
07:46ايه يا اختي
07:47انت هيقولي
07:48قلبس بجنيه
07:49كر كر كر كر
07:50بهزر معاك
07:51فرفش كده
07:52ما تبقاش قفوش الله
07:53دخل في الوقت ده الحارس
07:55خلاص قدرنا نوصل لبيتها
07:57واللي العيلة كلها
07:58تؤمرنا نعمل ايه يا رايس
07:59بص لا فهد
08:01هتحكي لي بقى هكرتي الشركة ازاي
08:03ولا خليكي تندمي
08:04على عيلتك العمر كله
08:05انت لسه متعرفش انت بتلعب مع مين يا شطرة
08:07ده انا الفهد
08:09انت بص
08:10انت ممكن تنسى معوضوه الهكر
08:12وتعذبني
08:13وترميني في قبو مظلم
08:14وتعملني معاملة اضطر روايات
08:16لما بيعزب البطلة
08:17وبعديها بيقفهم ببعض
08:19تدري ليش
08:20هعتبرك سألت ليش
08:21لانك جمر
08:22وانا مش عايز اسيبك
08:24خد ارميها في المغزم
08:25لحد ما فكر عم فيها اي
08:27ودهول لي بقى على هاشم
08:28وهيتم تحت الارض
08:29قال كده وقعدة على الكرسي مرة تانية
08:32بصت له بغضب
08:33ودبت في الارض برجليها
08:34بعد ما واقفت
08:35بقى انت تعدت انت خانة
08:37وانا روح اعط في المغزم
08:39ليه ان شاء الله
08:39ده ظلم ظلم
08:41وقفها ده بغضب
08:42وقرب منها
08:43فهي بصت له ببراءة
08:45انا جدع بحب الظلم
08:46ده انا بموت في الظلم
08:47ايه غتي على حلوة الظلم
08:49ايه جدع ده
08:50مشيت مع الحارس
08:51اللي حطها في المغزم
08:53وقفها عليها
08:54وفي هدف ده
08:55اللي يضحك على اسلوبها
08:56وطرقتها
08:57وهو بفقر يعمل فيها ايه
08:58هو عارف انها ما عملتش اي حاجة
09:00وانها اختركت شركته
09:01بقاملة من هاشم
09:02ما عارفش قصلا قدرت تعمل كل ده ازاي
09:05ويهي في سنة صغيرة كده
09:06ولانه عارف انها بريئة
09:08قرر انه ويسابها
09:09بس بعد ما يعلمها الادب
09:11على لسنة طويل
09:12في المغزم بتاع هاشم
09:13اكيد البنت قالت له لنا
09:15اللي هقرت الشركة
09:16ادي اخرت التعامل مع عيال صغيرة
09:18صحيح قدرت تخترقها
09:19بس هو قدر يعرف مكاننا بسهولة
09:21واكيد مش هيسكت
09:22رايسنا
09:24تأمرنا نعمل ايه
09:25احنا ممكن نجيبها ونخلص منها
09:27لانه هو اكيد هيستعملها
09:28في انه يعني يخترق شركتنا
09:29عندك حق
09:31البنت دي مش لازم تفضل مع فهد
09:33بس برضو
09:33مش هنخلص منها
09:34انا محتاجها
09:36انا عايز البنت دي في اسرع وقت
09:37تأمرني يا رايسنا
09:39اديني بس ساعة قلالة
09:40واجب لك كل الصغرات اللي تخلينا
09:42ندخل قصر فهد
09:43قال كده وخرج
09:44في الوقت ده
09:45كان في جاسوس بيسمعهم
09:47قرر انه يحكي كل حاجة لفهد
09:49بعد شوية
09:50كان قاعد فهد بغضب
09:51وهو بيتكلم مع الحارس
09:53يعني ايه يعني هم عايزينها دلوقتي
09:55غبية
09:55وقاعد نفسها في مشاكل
09:57وهي مش قدها
09:57يعني نرجعها بيتها زي ما امرت
10:00ولا نعمل ايه دلوقتي كبير
10:01مش هينفع ترجع البيت
10:03كده اكيدها تأذي
10:04وكبان لازم تأمن عليها
10:05بس احنا مانا يا رايس
10:07مش شغلنا تأمين ناس
10:08سيبها
10:09هي اللي اشتغلت معهم من اول
10:10تستحمل بقى
10:12وانت من امتى بقى ان شاء الله
10:13بتدخل في شغلي
10:14انا لما اولها نحميها
10:15يابا هنحميها
10:16غير كده اشتغلت معهم غصبة عنها
10:18يلا روح شوفها تعمل ايه
10:19وجايز كل حاجة
10:21ولو تأذت ليلة
10:22حتى لو بجرح بسيط
10:23انت ساعتها لا تدفع تمن
10:24وبعد مروا يومين
10:26كانت قعدة ليلة بملل
10:28قرب منها فهد
10:29خير يا رب
10:30قعدة كده لي
10:31اكيد بقى بتخططي المصيبة
10:33قولي قولي ما تكسفيش
10:34تصدق انك واحد ظلم
10:36عشان انا قعدة في حالي
10:37وانت جيت تسلمني كده هوا
10:39زهر على وجه فهد
10:40شبيبت سامة
10:41ليلة وقفت بحماس
10:43وهي بتسقف بأيديها
10:44اوبا
10:45ايوة يا جادع
10:46ما انت طلعت اهو
10:47دحكتك حلوة ايه
10:49امال كنت مخبيها ليه
10:50دانا كنت فقدت الامل
10:51بقى فهد الفهود
10:52بيدحك
10:53ودحكته كمان امر كده
10:55مش للدرجات دي يعني
10:57وبعد مش هكون احلى من دحكتك على فكرة
10:59ليلة بصت في الارض بخجل
11:01وغدودها بقت شبهة طماطم
11:02ما احنا طلع انا هو ابن الكسف
11:04زي البناتس يعني
11:05امالعملالي فيها ليه شحة مبروك
11:07اهو انا يعني مش بنت ولا ايه
11:11مش فاهمة يعني
11:11طبيعة الكسف
11:12زي ايه بنت ولا ايه
11:14انا بتكسف
11:15ده انت احلى بنت اصلا
11:17ومن حقك تكسفي
11:18بس بلايش بقى تكسفي قدام حد
11:20لان شكلك بيكون زي الامر
11:21ها
11:22اه الله يبركلك
11:24تشكر
11:24نرده لك في الافراح ان شاء الله يا كبير
11:26يا خربت ام فصلانك
11:28يا شيخ منك الله
11:29انا غلطة ناصة ان انا ولتلك حاجة
11:32يو ملكتها فهد الفهود
11:33مين زعلك
11:34قول لي بس ما تكسفش
11:36احنا بينا هلق جدع
11:37حرفيا ان الكلام مش ركب مع صوت
11:39ولا حتى الشكل
11:40سبحان الله
11:41ربنا مش بيدي كل حاجة
11:43ايوة طبعا
11:44هو انت نسيت ان الحلو مش بيكمل ولا ايه
11:46انا بصراحة مش عارف
11:47تلعتلي من ايه ده يا انتي
11:49ده انا اعمر
11:50انت بس اللي مش عارف امتي
11:52طب خد اينا طه
11:53خد اقولك يا فهودي
11:54خرج فهد
11:55وعلى وشه اجمل ابتسامة
11:57يخربتها لو تمك اجدع
11:59شبه ابطال الرواية بالزبط
12:00هو في كده اجدعين
12:01ده اعمر قوي
12:02وبعد امرو اسبوع
12:04كانت ليلة قاعدة
12:05وفجأة
12:06قامت من مكانها
12:07لا
12:08مهم مش هينفع كده
12:09مش هفضل حياتي كله اوان قاعدة كده
12:11انا لازم اخرج
12:12بابا زمانه قلب عليها الدنيا
12:14ده مش بيدي عامل مني بطس محمرة
12:15ليلة خرجت ويبتت سحب
12:17لحد ما وصلت
12:18عند الباب الخلفين الفيلا
12:20وفي نفس الوقت
12:21كانوا وقفين رجالة هاشم
12:22كانوا وقفين برا
12:23واول ما شافوها
12:24خدوها بسرعة العربية
12:26وبعد وقت عند هاشم
12:27كان واقف
12:28وحطت ايده في جيبه ببرود
12:30حمدالله على السلامة يا ليلة
12:32ايه هو انت
12:33هو فيه بالظبط
12:34شوية انت تاخدني
12:35وشوية فهودي وقلي ياخدني
12:36لا هيا مهم شغلنا بقى
12:38كل شوية اتخطف من حد فيكم
12:39احنا مش فجنانة حيوانة على فكرة
12:41الله
12:41الله الله الله الله
12:43ده انت بتحلوي بقى
12:45انا نفسي اعرف
12:46فهده ليه ما خلصت عليك لحد دلوقتي
12:47ليه
12:48يا امي فيه عم
12:50لما يجي باسأله بقى
12:51واتفهمه مع بعض
12:52وماله ينور
12:54ده انا حتى مجهز له حتة مفاجأة
12:56ايه حوار
12:57حاجة كده فخر من اخر
12:59وعند فهده في الفيلا
13:00فهده بيقول
13:01اطلعي شوفي ليلة فين
13:03وخليها تنزل
13:04لاني اعيزها في حاجة مهمة
13:05الخدامة هزت رساه
13:07علمت الموافقة
13:08وتلعب بسرعة
13:09وبعد ديئتين
13:10رجعت نزلته هي مغدودة
13:12الليلة هنا مش فوق يا باشا
13:14دورت عليها
13:15لكن ملاش اي قصر
13:16فهده تنفض من مكانه بخوف
13:18نعم
13:19ده اللي هو ازاي
13:20وانت كنت فين ها
13:21والله يفهد باشا
13:23انا كنت معاها
13:23بس نزلت وسبتها
13:25عشان حضر لغدا
13:25ومعرفش اللي حصل بعد كده
13:27هتبقى سواد على كل
13:29انت هزفت
13:30جي الحارس
13:31تحت امرك باشا
13:32فهده قرب منه
13:33وامسكه من اميسه
13:35هو انا مش قلتلك
13:36لو حصل لها اي حاجة
13:37هتدفع انت تمن
13:39ها
13:39والله يفهده محدش دخل
13:41ولا خرج من فيلا
13:41انا مش عارف هيا خرجت ازاي
13:43قدامك ربع ساعة بس
13:44تعرف لاي لو رحت فين
13:46وان لو رحمت امي
13:47لات فينك مكانك
13:48وما حتش عارف لك طريق
13:50تحت عمرك يا باشا
13:51فهد بعد عنه
13:53والحارس تلعيجري بخوف
13:54وبعد وقت
13:56كان فهد الرايح جايبه غضب جنوني
13:57قرب منه الحارس
13:59انا عرفت الهانم فين يا باشا
14:00مات انت يا غاب انت
14:02هو انا عسحب منك الكلام ولا ايه
14:04لا افو يا باشا
14:04الهانم خطفوار جالة هاشم
14:06هي كانت خرج من باب الخلفي
14:07وهما استغلوا الوضع
14:09واخدوها
14:09اتحولت عيون الفهد
14:11للون الاحمر
14:12فهد هو بيسحب السلاح
14:14جاهز الرجالة بسرعة
14:15عشان هيئة الكلب ده يكون على ايدي
14:17والنهار ده
14:18خرج فهد وركب العربية
14:20واتحرك وراء الحارس
14:21وعند ليلة
14:22كانت اعدى ملل
14:24دخل عليها هاشم
14:25ايه عم انت
14:26هو مش في بني قدمة معاكم هنا اقول ايه
14:28ناسين يا جدعان
14:29هو انت مش واضبلك ان انت مخطوفة اقول ايه
14:32مخطوفة ايه عم صلى على النبي في قلبك كده
14:34ده احنا اهل
14:35المهم بقى
14:36خلي الجدع
14:37واجب لي بقى اكل
14:38انا جعانة
14:39وحس ان انا مهبطة قوي
14:40الصبر من عندك يا رب
14:42هيا عايزة اتفحي ايه
14:43خلينا نخلص
14:44فهم اليوم ده
14:45اللي ما اعلن بيه غربنا
14:47بص يا سيدي
14:48عايزة خمسة شوارمة
14:49وثلاثة مرية
14:50واربعة فتة شوارمة
14:51واثنين بيت كولا
14:52وعايزة طمية زيادة
14:54بس كده عشان عاملة ضايت
14:56نه ريس ويس
14:57كل دوتو عاملة ضايت
14:58وما لو مش عاملة ضايت
14:59كنت عملت ايه
15:00ده انت هتشليني بدري
15:01ده انت ناس تكليني
15:02الله اكبر فحي انك
15:04كل اعوزه برب الفلقى جدع
15:05انت انه هيت حسدني ولا ايه
15:06وبعد وقت
15:07كان وصل فهد
15:09والرجالة بتواوه
15:10حصل اشتبك كبير
15:11بين رجالة فهد
15:12ورجالة هاشم
15:13ليلة في القوضة
15:14كانت عاملة تتنطى بفرحة
15:16فهد الفهودي جي
15:17عشان ينكزني
15:18واخيرا
15:19وفجأة
15:21دخل فهد
15:22وقرب من قبلها فخوف
15:23انت كويسة
15:25حد اعملك حاجة
15:26في حاجة بتوجعك
15:27انا الحمد لله كويسة
15:29ما تقلقش علي
15:29ما حدش يقدر يعملي حاجة
15:31وبعدين على فكرة بقى
15:32انا كنت عارفة ان انت هتيجي
15:34وهتنكزني منه
15:35ما انت فهد الفهودي
15:36الحمد لله ان انت بخير
15:38لو كان حصل لك حاجة
15:39انا كنت اموت
15:40وقبل ما ترد عليه
15:41دخل الحارس
15:42يلا يا باشا
15:44لازم نمشي من انا
15:44الوضع بقى خطر
15:45فهد شاء الليلة
15:47انا لسه في حساب
15:48ولازم اصافيه مع هاشم
15:50يلا امشي بسرعة
15:50مفيش وقت
15:51فهد
15:52لا عاشم خطري
15:53تعال معي
15:54ما تسيبنيش انا خايفة
15:55فهد هو بيحوته شاب ايده
15:57مش عايز اشوف دموك تاني
15:59ما تخفيش
16:00هرجع لك
16:01عشم في حاجة كتير اوي
16:02لازم تعرفيها
16:03مشي الحارس
16:04واسحابها من ايديها
16:05وهي من هارة
16:07وفجأة
16:07اول ما خرجه
16:08حصل انفجار
16:09وبعد امرو اسبوع
16:10كانت قعدة ليلة
16:12ودموعها نزلة منها
16:13زي الشلال
16:14وهي بتفتكر لحظاتها معاه
16:16ليه تبعد عني كده
16:17انا مش قادرت خيل ان اكسبتني
16:19فينك يا فهد
16:20انا قلبي وجعني اوي عليك
16:22انا اكتشفت ان انا حبيتك
16:23كنت بحاول اكدب احساسي
16:25بس مقدرتش
16:26يا رب اقويني وصبرني
16:27انا حاسة ان انا هموت من غيره
16:29بعد وقت
16:30كانت جايزة نفسها
16:32وخرجت ركبة العربية
16:33لكنت صدمت
16:34من الركب جنبها
16:35فهد
16:36انت لسه عايش صح
16:38انا مش بحلم صح
16:39باللي عليك
16:40قول لي ان انت هنا
16:41وان ده مش حلم
16:42فهد مسك ايديها وبسها
16:43ليلتي حبيبتي
16:45مش بتحلمي ولا حاجة
16:46انا معاك
16:47مش قلتلك ان انا هرجعلك
16:48وبعدين انا لما بوعد بحاجة
16:50لازم انفزها
16:51انا مش قادرة صدق ان انت معايا
16:53حسة ان قلبي هيقف من فرحة
16:55بعيد شرع عليك يا حبيبتي
16:56ما تقولش كده تايني
16:58ها انت قلت حبيبتك
17:00ايوا حبيبتي
17:01وصحابتي واختي مراتي
17:03ليلة انا بحبك
17:04تتجاوزيني
17:05وانا كمان بحبك قوي يا فهد
17:07واكيد طبعا موافقة
17:08وبعد وقت
17:09وصل الحارة
17:10نزلت من عربية
17:11قرب منها سمير
17:13حمد الله عسلام يا ستة ليلة
17:15فين كل المدة دي
17:17معلش كان عندي طلعت شغل
17:19المهم ايه الاخبار يا ولا
17:20في حد عمل حاجة كده ولا كده
17:22ايب عليك
17:23كله تحت السيطرة
17:24لو تقلقي يا ستة بنات
17:25كان واقف فهد
17:27ومعلم الغضب ظهر على وشه
17:28قربت منه
17:29ملك عم
17:30وابايد عني كده ليه
17:32افع ودي
17:33هو مين ده ان شاء الله
17:34وبعدين ازاي تسمحي النفسك انك تتحكي معا كده
17:37يا غدي
17:37انت بضغير يا بيضة
17:39بقى بزمتك
17:40حد يغير من سمير كحكة
17:41والله يعيبه في حقك
17:42انا غير من اي حد
17:44وبعدين قولي هنا
17:45ده راجل ولا مش راجل
17:46اسمعي بقى
17:47اول واخر مرة تتحكي مع راجل
17:49انت فهمها
17:49ايه ده بس يا كبير
17:51اللي انت عايزه كله تحت السيطرة
17:53وبعد وقت
17:54كان قاعد فهد مع بابوها
17:56بس يا عمي
17:57هو ده كله حصل
17:58وانا جاي النهار ده عشان اطلب يد بنتك
18:00ليه يا ابني تعمل كده في نفسك
18:02انت لسه في اول شبابك
18:03ايه عم الحاج مالك
18:05وبعدين وانت ابوي انا
18:06والابو هو
18:06انت كده بتسلمني تسليم اهالي
18:09ام الياختي خليه دي عليا بسببك
18:11لازم اوعيه
18:12وحذره من الخطوة المنايلة دي
18:14لا ما تلقاش يا عمي
18:16انا عارف كل حاجة
18:17وقابل بيه وبحبها
18:18اهو شفت يا حجوك
18:19عشان تعرف بس ان ابنتك دي
18:21مفيش منها اتنين
18:22مالحمد الله
18:23ما هو لو كان فيه
18:24كانت خربت خلاص
18:25يا بابا
18:26هالف مبروك يا ولاد
18:28ربنا يساكم يا رب
18:29وبعد اسبوعين
18:30كان الفرح
18:31ايه فهودي
18:32ببصلي كده ليه
18:34مش قادرت خيلن انت خلاص
18:35باتي على اسمي
18:36ولنا
18:37انا بحبك قوي فهودي
18:38وانا بموت فيك
18:40يا روحوا قلبوا عقل فهودي
18:42والحد انا
18:43خلصت الكسة خالص
18:44ولو عجبتكم
18:45اعملوا لايك وشير
18:47واشتراك في القناة
18:48وتفعيل زر الجرس
18:49على كلمة الكل
18:50عشان يوصلكوا
18:51اشعروا بكل جديد
18:52بحبكم قوي
18:53مع السلامة
Recommended
29:59
|
Up next
1:07
22:46
9:07
9:42
23:40
40:05
10:09
29:34
2:59
12:19
20:32
29:20
8:06
6:53
29:58
33:11